Někdo to může vnímat jako problém, pro takového zákazníka tohle řešení zřejmě nebude to pravé.
Pro většinu firem to však může být přesně to, co potřebují. O co tedy jde? Jde o řešení, které obsahuje e-mailový server Exchange, úložiště OneDrive, Lync a odlehčenou verzi Sharepointu.
Exchange - robustní mailový server, který umožňuje připojení jak Outlooku, tak různých mobilních zařízení. Velmi vhodný pro komunikaci uvnitř firmy, podporuje sdílené kalendáře, úkoly a synchronizaci mezi zařízeními.
OneDrive - úložiště pro data, soubory, dokumenty. Toto úložiště je dostupné nejen na počítači, ale i na mobilních zařízeních a to kdekoli.
Lync - aplikace pro posílání zpráv a videokonference, v podstatě něco jako Skype
Sharepoint - aplikace, která slouží k vytváření webů organizací. Je možné ho používat jako bezpečné místo pro ukládání, uspořádání a sdílení informací a přístup k nim skoro z libovolného zařízení. Jediné, co je potřeba, je webový prohlížeč, jako třeba Internet Explorer, Chrome nebo Firefox. V podstatě je možné na tomto řešení postavit firemní intranet.
Protože není lehké si vybrat plán, který by Vám vyhovoval a také implementace není zrovna pro začátečníky (převod domény, změna MX záznamů, převod stávajících mailů), budeme Vám rádi k dispozici s našimi specialisty.